Sunday, December 18, 2016

Naik 10kg dalam masa setahun

ye, saya berjaya naikkan berat sebnyk 10kg dalam masa setahun.. gile.. setahun 10kg kalau turun 10kg tu sedap sikit kan. so tak mustahil sy boleh turun  10 kg back in a year?

ceh! ye ke boleh?

dalam masa setahun saya tak buat apape.. x exercise, tak jog, tak zumba, x lari, langsong tak buat apape.. mmg total makan tido baring dah.. tu je.. sadentary sgt sgt 

maka, dalam masa setahun akan datang, adakah sy akan jadik seorang yg bersukan bersenam balik???

hurm..

takpe sbnrnye nak buat nota pada diri sendiri. mende dah tau lama dah.. dah arif sgt dh tapi degil ketegak asik nak rebounce jek tu yg malas tu.. hurgh!

TIPS makan sehat

1. makan nasi segenggam
2. tayah minum air manis, air jagung, stabak, milo ais
3. tayah makan mende goreng2
4. tayah makan cekedis naufal
5. kurangkan makan santan

WOI FARADILA! ko serius ke nak buat sume ni?


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails