Wednesday, December 21, 2016

Gastrik pulak dah

tak sempat nak diet dah kene gastrik..
nak diet camne ni.. baru tulis kat belog nak makan sikit2 je dah kene gastrik.. sakit perot macam haper..

Image result for gastrik

Gastrik serang sakit terok bahagian lower esophageal tu.. mak oi rase macam kalau masok makanan tu seksaaaa jek.. lebih baik puasa laa sbb kalo takde makanan lalu kat situ perot aman damai mulia budi pekerti.. tapi lepas makan jek sakit perot bahagian lower esophageal tu mcm luka nak meletop..

tu org melayu panggil bahagian ulu ati.. mesti ulu ati aku cakap "alang2 dah sakit hati, ape salah aku menempel skalik?".. ulu hati pon dah kne musibatnye.. 

Related image

haaaa mungkin asid perot dah masok esofagus sbb tu sakit sgt kot... haha.. memandai jek


2 comments:

Related Posts with Thumbnails