Friday, November 25, 2016

OOTD tu kenapa susah sgt

blurghhhh... sepagian carik gugel2 baju utk 1. majlis konsert tadika naufal (KAH!) tema blink-blink.. 2. grand prix award dinner tema smart casual..

dah sepagian dok belek insta sume pastu tetibe rase nak muntah tgk fesyen.. hahahha... aku yg buta fesyen ni mmg tak leh g laa ngan fesyen2 ni.. dah la bentuk fizikal out gile skrg ni gemok mcm lahabau kerbau pon kalah...

ahhh stress.. tapi jgn salah paham.. bukan stress sebab gemok tp hanya stress sbb fesyen zaman skrg dari dulu pon aku tak leh nak brain!

yg aku suka hasil gugel with keyword 'smart casual xxl plussize muslimah' sume kurus2.. haha..

Blur la blur..



2 comments:

  1. Haha... I feel u... But aku in the end x show up pon for the event sbb stress body shape da out and baju sume rase cm x sesuai .. Thats it.. Im not going.. Ahakzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. syu ke? hahahaha.. yg ni wajibulghunnah.. tapi td g kajang ngan kawan opis rasa lega dan suke jmp kedai ada baju hipster yang fesionista yg aku MUAT!.. i love it! TQ ATIQAHHH

      Delete

Related Posts with Thumbnails