Sunday, September 20, 2015

Vape vapor viper kereta

Fenomena..
Fenomena masa kini yang kita, org jenis cepat terpengaruh ni, akan pasrah dn teros terpengaruh..

My husband bought it already.. lepas jmp amad huzairi kt melaka ritu.. laju je beliau beli utk diri sendiri..

Dan aku rase menyampah.. hahaha





At first aku mmg menyampah.. sbb i know my husband sgt2.. bkn baru ni je kenal by oi.. i rasa die takkan lama ngan dunia vape ni.. akan bergiat aktif kejap jek pastu dah bosan campak tah mana2..

Bila kita suarakan.. die buat muka konfiden jek la mcm biase

Tapi.. katanya dh tak suke rokok dunhill die skang.. katanya rokok dh x sedap.. yakyak pon bertemankan vape je.. kita tgk jek la kan.. semoga berenti tros la dunhill tu.. bagik berbaloi sket beli vape memahal..





Hoh.. tapi skrg.. sebagai isteri yg memberi dorongan dan galakan membina sgt.. aku plak terpengaruh ngan vape.. aku plak rase nak vaping sekali sekala.. mcm best plak vape tu.. walopon tak reti nak telan asap pastu hembus balik.. tapi mcm nak jek vape utk diri sendiri bile bosan2.. ahaks..

May i?

3 comments:

  1. sebijik sama ngn laki aku nye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trend kan.. ke ni je yg terpaling murah.. hohoho

      Delete
  2. sori nak tanye, bukan ke vape ni dah diharamkan oleh majlis fatwa?
    mohon jauhi perkara haram
    sbg peringatan kita bersama..
    maaf jika tersinggung

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails