Saturday, August 1, 2015

Klinik 'pakar' kulit utk ekzema

Aku kan mengalami alahan kulit yg terok lepas buat diet atkin dlu.. smp aku stop diet.. mendadak berat naik 10kilo mcm baru lepas makan sekampit beras..

Alahan gatal2 yg terok gile smp laki ku pon x sudi memandang diriku... hahaha.. keje menggaru je malam2 smp luka2..

Dah hampir setahun la aku kene.. pastu akk aku paksa g klinik gong kt jb time balik cuti raya aritu..

Mmg klinik yg menyeramkan.. haha.. mcm usang kan..




Klinik bukak lewat dlm pkol 11pagi camtu.. tapi akk aku kata tutop pkol 12 pkol 1 tghari camtu dh tutop.. hhaha.. pastu doktor panggil 3 org skalik gus utk masok bilik pemeriksaan.. akk aku dh biase, so die soh tunggu org lain tu keluo dlu dr bilik doktor..semua org keluo bawak slip MC.. haha pala klinik ni..

Doktor cek tempat gatal tu.. bg injection sikit.. bg ubat kat rak ubat tepi die je.. pastu tulis resit.. bayar kat doktor tu sendiri... hahahahhaha... legend!

Tapi alhamdulillah.. dh tak gatal dh stakat 2 minggu selepas injection.. langsong tros hilang gatal2.. kulit tros licin.. cume tinggal parut yg makan masa la nak ilang..sobs.. takpa dugaan..

Untuk yg suffer ekzema terok..dan kebetulan berada kt jb tu.. pegi la dptkn injection majik dr doktor gong.. insyaAllah baik.. harap x berulang lagik la gatal2 ni.. tak sanggop.. rase nak potong kaki pon ade tau..

Ni alamat klinik. Bersebelahan KSL city mall..
Klinik gong
45, Jalan Serigala, Century Garden, 80250 Johor Bahru, Johor,

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails