Monday, January 12, 2015

Kepek Ketam

Skang tgh berusaha nak wat kepek ketam ngan kuantiti yang banyak.. nak anto kat tasik cempaka 25hb ni sempena event food fest.. pastu nak menjual kat bazaar kat putrajaya 31hb ni.. pastu nnt nak hantar kat vendor butik kat seksyen 7.. ohoi!

tapik weekend aritu try la buat experimen.. name pon researcher kan.. mesti lah ade pilot trial..

dapat 2 bekas ni dan 1 bekas besar.. malangnya yang bekas besar tu, sbb guna recycle bekas.. entah penutup die ke bukan entah.. dah lemau2.. sobs sobs... sensitip bebenau kepek ketam ni tau..





anak saya ngan bapak die sgt suka.. stiap kalik buat asik nak makan sendirik jek.. acane? yang lemau tu pon depa balun.. ahhaha.. kalau dah lemau, goreng semula jadk rangup balik tak? haha.. sayang oo.. gigih nak mengoyak sehelai2 kulit ketam tuh.. huhu


posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Wahhh pengusaha kepek ketam lak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha,, kita kalau boleh nak berusaha sume mende.. haha.. nak bebaskan diri dari belenggu hutang.. insyaAllah

      Delete
  2. brape sebekas kecik tu akak jual?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails