Wednesday, September 3, 2014

Amarah dalam raga

wah tajuk..

aku perasan, dalam setahun, mesti ada beberapa musim, amarah mencanak2 dalam diri.. nampak sume mende sume nak di amok kan.. bukan sbb PMS.. PMS punye marah lain plak.. tak kira skalik.. haha..

dan skang ni.. dari smlm.. aku rase nak marah sume.. pagi2 dah marah RA.. pastu nak jual breast pam, org tu banyak sgt tanya, aku bash jugak die sikit.. tapi sbb die ibu mengandong (kot) die pny emo smp aku cuba tok tahan marah die masih provoke2.. eh ehhh.. nasib baik jumpa butang block kat wassap.. pastu ni skang perasaan marah kat supplier yang lembap meluap2..

dan opkos lah yang jadik mangsa mestilah org paling dekat ngan kita.. die tak bls sms pon nak di marah.. tak itu tak ini sume pon aku nak mengamok.. ahhahha

musim2 gini paling rasa tak best.. rase menyampah ngan diri.. rase HOI!!!

camtu..

sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails