Thursday, August 14, 2014

Susun Atur: Sudu Garpu

yeah.. saye ade g ikea beli tempat gantung sudu garpu yang same mcm gambar di bawah.. tapi hat ikea punye kene screw2.. drill2 kat atas tiles mmg mengerikan lah kan.. mmg sy pon tak encourage suami sy buat.. kang rosak rumah sy plak yang jadik singa.. haha


ok yang ni sy beli kat MR DIY jugak.. rm 24 kot. mahal sket.. konsep same ngan tempat letak span basuh pinggan.. guna pressure je.. dan kuat kukuh.. ada tombol pusing2 tu mmg pressurized lah.. sbb tu mahal kot kan..


sy letak kat atas tempat keringkan pinggan.. sblh singki.. tapi segan nak tunjuk gambo penoh.. ahahahah hopikritisssss


taraaaa... gantunglah tempat letak sudu garpu pisau... takmo guna yang beli skalik ngan set penyangkut tu sbb kalerful sgt.. sy guna yang ikea punye yang mmg dah beli dah lama... kaler putih.. putihhh.. mcm shelaa.. hahahahhaha

5 comments:

  1. HAHAHA ! lottt ! saje je kannn ? sakat aku ?? caihhh ! caiyok dilottt ! akin rajin buat entry susun atur sekarang. kuikuikui =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lot.. kukuh ke natang ni.. macam tak berapa yakin. sebab sudu garpu senduk agai tu berat kan.. kalau setakat span tu.. aku yaki jugak. sebab ringan

      Delete
    2. kukuh.. sbb die bkn pressure biase.. yg ni kne putar2 tombol.. mmg kedap.. dah 2 3 hari ni tahan jek tak jatuh.. tapi kne ijad yg buat.. aku buat asik jatuh jek.. kne tekan kuat2 pastu putar tombol.. sbb tu mahal sket kot kan ..

      Delete
  2. I appreciate, cause I found exactly what I was looking for.
    You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day.

    Bye

    Feel free to visit my web blog :: diy improvements (www.homeimprovementdaily.com)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails