Thursday, August 7, 2014

Susun Atur: Pinggan Mangkok

Entry ni plak khas untuk teknik penyimpanan pinggan mangkok yang tak digunapakai.. yang saya guna cume set of 4 jek.. 4 cawan 4 pinggan 4 mangkok.. yang lain simpan dalam kabinet.. boleh tgk sendiri la camne sy simpan... pinggan mangkok tu pon rase mcm eh bnyk nyeh eh nak buang lah!! hahahha




rak2 tu beli kat daiso.. pada sy mcm dah ok tapik yg tere susun mesti rase nak ubah jek senget benget pinggan tu kan.. hahaha

kat bawah ni koleksi tupperware... botol2 susu utk simpan EBM pon sy dah sumbat dalam tupperware lalu susun disini.. pam AVENT saya pon mengalami nasib yang sama.. entah tatau la bile kami akan dikurniakan anak no 2.. jgn desak sy.. sy bukan penentu rezeki sy sendiri..




ade dalam satu tupperware tu bnyk penutupkan.. sebenarnya sy tak jumpa bekas tupperware nye.. geram betol.. mane tah die semunyik.. hai.. stress mak..

4 comments:

Related Posts with Thumbnails