Tuesday, August 5, 2014

Perayaan aidilfitri

Lambat kn nk citer.. org lain dh heboh citer raya ke 2 3 4 dah.. aku baru nk pos gambau raya pertama.. ini sume angkara xde gambo beraya bertigasefamili.. kecewa sgt.. cume smpt amek gambau naufal ngan ayah dan mummy ngan ayah jek.. serta mummy ngan atok hendon..

Perayaan di kota tinggi..rmh mak sy


Hensem ngat budak berdua ni siap bersongkok.. naufal bersongkok kekal tu pon sbb ayah die pkai.. kalo tak setgh minit je dh cabut


Ngan atok hendon.. mak sayeh.. time ni kaki yg retak tu dh bkk simen.. pastu dh belagak2 bejalan tanak pakai tongkat.. nak kuo kereta I nak papah pon xnak.. hoh


Pengambaran selfie laki bini sebelum ayah laju2 bawak naufal g ikot marhaban.. semangat nak bwat collection duit raya rm13.. haha.. singget sebuah rumah.. rezeki ok


Sblm g marhaban kanak2 zaman IT sebok berebut sebijik henpon.. naufal la ketua.. paling kecik tp terpaling garang


Gamba adik beradik saya.. 1st time lps sume kawen kami dpt berkumpol cukop 6 org di pagi raya.. time ni sume laki g marhaban bawak anak2.. abg sy baru smp dr rmh MIL beliau smpt snap2 gambo sblm g join marhaban halfway..

Seronok sgt raya kalini.. sy dpt raya lama kt kampong.. sy dpt raya cukop adok beradik.. g beraya kat rmh adik beradik arwah ayah kat muo segamat pon cukop adik beradik.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails