Sunday, August 10, 2014

Openhouse reunion ASBJB



sy anak felda..
sy anak peneroka
sy bangga sy penah belajar di asrama semai bakti felda johor bahru

berkat tuisyen free time form 1 sampai form 3.. sume di taja oleh felda.. sy bejaya jadik mcm sy skarang.. hehehe...

harini ade jemputan openhouse kat umah beso kawan se asrama sy dlu.. patutnye dtg lepas asar.. tapi sy sampai time azan maghrib sbb g beraya kat umah akak ipar dlu.. dah terlepas nak jumpa ngan pasangan bertunangan berdarah manis.. terkilan sikit sbb derang ckp ensem tunangan orang tu.. ahhahaha.. kepowchi betol



ni makanan yang dihidangkan.. tuan rumah yang paling kiri tu.. si bob.. pas kawen kne panggil aniza.. haha

ni la pasangan tunangan tu.. makin lonjong plak aku tgk si ejam ni.. 

bila ada aku jek gambo tros jadik kabur.. ok fine!.. hahaha.. effect malam tu

keceriaan derang.. 

umah bob ni mmg best.. semi D.. ada tanah besar.. rmh pon bukaan besar.. walaupon 1 and 1/2 tingkat jek tapi bilik luas.. aku sgt suke.. nak tukar rumah lah.. haha.. n she bought it in 2011 just for rm227k jek.. untung kan.. kat salak tinggi.. walopon jauh tapik berbaloi.. sgt! ruang tamu saperated from the dining hall.. eh mmg best lah.. geram.. rase nak renovate rumah malam ni jugak.. hahahahhaha




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails