Tuesday, February 4, 2014

Tergangguan

Terganggu betol aku ngan 1 berita..walopon berita tu mungkin..mungkin la..xbersangkut paut ngan aku pon kot sebenonye..tapi mungkin amat bersangkutan.. tapi mungkin jgk secara x sengajanya tersangkut paut

Asal aku je.. asal dengo nama aku je.. asal kerje tu ade kaitan ngan aku je.. mesti ade issue akan ditimbulkan oleh seekor.. macam dh jadik job scope.. macam dh rutin.. dan aku dh terbiase pon sbnrny.. tapi kali ni lain sikit sbb melibatkan sesuatu hargai.. mungkin kalo nama org lain, xjadik issue pon.. xkan bebunyik pon.. tepok tangan bangga jek lagik.. tapi sbb aku, mula la ribut gegak gempita

Entah.. aku taktau la ape yg berbulu sgt die ngan aku ni.. sbb aku gegirl? Atau sbb aku dh smakin cantik pas cuti bersalin? Atau aku ade sakitkan mental die mane2 aku pon tatau..

Bnyk je ayat die yg tumbok2 ati aku sepanjang setahun aku naik keje semula bln 1 tahun lepas.. bnyk je aku telan je..
1. Eh..ko buat ape kat sini? mcm aku ni sebuah sampah beso yg terbang termasok ke lab
2. Aku x mcm fara.. fara selalu je hilang.. memanjang xde kt tmpt..
3. Sape ajak org tu g bangkok?

Walopon x slalu jmp tapi bnyk a.. smp aku elak a kalo blh xnk terserempak.. 1 sbb dh menyampah.. 2 sbb mls nk sakit hati

Entah lh wei.. brp lama tah lg nk kne tahan je..

Milo ais 1..

3 comments:

  1. mcm kenal mcm tau je saoe..tabah ye mami nopal..


    nena

    ReplyDelete
  2. fara..bila ko nak klua miros? (soalan sentap org tetap tanya kat aku, aku plak selamba tanya ko yg tetap..ahaks) :p chill babe..

    ReplyDelete
  3. sape la org yg dengki dgn fara ni..rasenye sbb dia tercabar kot..saba ye fara..Allah sentiasa ada di sisi :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails