Monday, August 5, 2013

Akhirnye pakai PB

hahahah..

ritu smp tak leh tido memikirkan mane nak sorok babat untuk raya nnt.. penat pikir.. nak beli ELKEN macam nak tercekik bijik kurma tengok harga die.. nak beli PB pon.. hoh same jek harga tak hingat..

pastu dok citer masalah kat my sister.. pastu die offer die nye preloved PB.. sbbnye die dah tak muat PB die.. hohoho.. lagipon die dah beralih kepada ELKEN..

dengan harga separuh, bayar bulan2.. ikot suke ikot mampu.. i pon laju2 g umah die amek test try pastu hangkot tros.. hahaha..

pastu skang senak perot.. oh my oh my.. rase nak tanggalkan jek padahal baru pkai 2jam pon tak sampai

tapi kne buktikan kat Ijad sbb die bising pembaziran sebahagian duit untuk mende yg kalo pakai kejap jek mmg kne bahan laa.. lolol..

by, sepatutnye u bersyukur tau dpt wife cam i.. sanggop beli yg sekenhen jek.. pastu yang murah lak tu.. kalo i beli ELKEN kang pakai kreditkad u.. baru tau :p..

AZAM BARU: pas raya nak jogging kat stadium seksyen 15 tu, 8 laps, setiap hari pas balik keje.. oh my oh my.. tercapai kah? nak beli baby carrier yang seswai ngan perpeluhan lah gini.. hahahahhah bluek!

3 comments:

  1. usaha tangga kejayaan..hehe..chaiyok2..
    selamat hari raya fara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye.. kembali berusaha ramping.. ahaks...

      Delete
  2. hahahahahahaha

    -jikakuseorangrobot

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails