Thursday, June 6, 2013

Anonymous comment

aih geram aih.. skang ni belog aku sgt gelamer.. bnyk giler dapat komen.. komen yang tah pape.. dari anonymous.. spam sume tu.. tensen tau.. tu yang aku dok filter sume komen kawan2.. sume kne masok email dlu baru aku accept/remove..

tapik dah bwat gitu sampai ade lak komen yg patutnye publish aku tertekan delete sbb guna HP jari beso salah tekan.. grrr...

entah nak wat camne tah kat anonymous commentator nih.. geram!

kepada kawan2 yang takde account gugel dan nak komen di alu2kan tapi jgn guna anonymous boleh tak? guna name jek ke.. entah bole ke tak tatau aa.. tapik try la guna nama supaya i tak terlepas pandang komen u olz..

Tq sgt2 pada yang sudi komen2 dan sudi baca belog apetah ni.. hiks

4 comments:

  1. Bile gune captcha dah leceh.. bile x gune ade spam pulal..xde option utk disable anonymous..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kne guna webpage yg berbayo gamaknye baru takde spammer.. tapik sape plak nak membayo.. kalo aku nye belog glemer sakan smp dapat liputan akhbar lainlah ceritanye

      Delete
  2. Lot ko kire glemer ape.. kalo boleh cari sponsor utk weightlost ko, maknanye nk cari sponsor adalah kacang je bg ko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Sape je sponsor..arni.. kwn akk aku.. ngan lg 1 mmg xknl.. hehe

      Delete

Related Posts with Thumbnails