Wednesday, August 1, 2012

Marah dan Penat : jgn klik

AMARAN: entry ni berunsur negetip.. jgn baca kalo tanak rase jelak

sgt marah sbb akak2 kat Avon mcm kompreng.. lembap bertindak.. lemau!
disebabkan kelembapan kat Avon, balik lambat, jalan pon dah jadik jem.. hati sudah panas.. jem lagik.. penat lagik..

balik umah kne masak lagik utk bukak poser.. otherwise aku makan beras jek tem org lain sume makan ikan bakar la, soto kaw2 la, buffet hotel la.. tade pilihan, jgn banyak bunyik, MASAK!

tangan kiri terase bengkak, kebas, berat akibat injection kancing gigi tadik pagik.. gagahkan jugak.. MASAK!

pastu umah sgt kecah sbb developer buat pembaikan rumah utk kali terakhir sebelum tarikh komplen2 rumah rosak ekspired bulan depan2 ni.. lagik la aku hangin.. 2 weken lepas aku baru jek disuntik semangat mop satu rumah.. time aku tak mop berbulan2, ko tanak la plak datang buat keje kan.. pastu biokan jek habuk2 menguasai rumah aku.. ishk! bunuh kang!! hoho

ok.. kooling down bersame aircond yg tak sejok kat bilik yg tenang..




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails