Tuesday, July 31, 2012

International baby Expo: 10-12 August 2012



Dilema.. nak kne g ke expo nih?? 




oi, duit baru abes kat Mami Baby Parenthood Expo oi.. apsal korunk buat dekat2? tak sempat nak menjana ekonomi negara lagik.. pastu dah ler buat time2 org berkejaran nak beraya.. oi.. korunk ni ce pikir dan plan dulu elok2 sblm buat tu oi..

pelik aku.. knapa mereka harus berlomba2 nak buat time yg sgt deakt2.. derang tak pikir ke org takkan dtg sbb ekonomi masih blom setabil sbb takde gap sebulan utk Gaji baru masok bank?? ahahah

En Ijad, nak g tak???

maklumat lanjut sila ke http://www.ibex.com.my

jap, gamba dak ni pon aku nak kopi pes dah ape kejadah nye? haha comel ko!

2 comments:

  1. hahah...memang tak boleh nak g lah...tak gaji lagi...waaaaa :p

    ReplyDelete
  2. nak pinjam duit dulu?? wah macam kaya padahal kne dok diam2 kat bangi yg indah ni smp gaji nnt.. haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails