Friday, December 16, 2011

workstation yg sunyi sepi

minggu ni.. ramai dak unit aku takde  kat opis.. g jalan2 kat negara org putih sane tu.. ape tah yg derang carik.. kate nye training.. tah masok ke tak ape yg dibelajokan tuh ha g belajo  jauh2 sane.. tah2 tgh sopping henbeg coach tok pasangan masing2 (ayat jeles x hengat..haha) [p/s: korunk belikan henbeg coach tok aku 1.. nnt aku bayo bulan2 kat korunk bleh? haha]

so kat workstation aku ni tinggal a aku ngan bos.. bos kekadang jek ade.. so kbnykkan time aku dok sorang2 melangot tatau nak bwat ape.. nak cakap2 nak kene kan org sume org tade.. so dok diam2..

smpkan technician kat opis ni lalu kaki 5 unit aku ni.. die tgk senyap sunyi jek workstation ktrg.. die masok bebel2 lalu tutop ekon.. cis kek! seb bek die tak tutop lampu skalik.. mau aku jerit2.. kecik sgt ke aku ni smp tak nampak kan.. kecik ati mak.. ahaghah

okay seriously gaji naik sgt banyak ok tahun depan.. alhamdulillah.. syukur.. ade aa dalam rm 500 - 600 naik.. boleh aa wat topup2 kredit henpon.. :D



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails