Saturday, December 17, 2011

lelaki melayu berkahwin dengan mat saleh lelaki??

masyaAllah.. tadik tgh ari baru jek bace shela share on macik indon (islam) berzina dengan anak sendirik (islam jugak) sbb rindukan arwah suami.. die boleh kate 'nak malu ape saye bukan berzina dengan orang lain pon.. dengan anak sendiri aja'.. what the....!!



pastu petang plak terbace abg joegrimjow pasal kisah lelaki melayu yang tak sedar diri, berkahwin dengan lelaki omputih sambil memakai baju melayu segak dengan tenggolok.. ya Allah.. sudah la bapak nye ditinggalkan dengan hutang RM 890k..


ape yg dieorang ni nak dalam idop? derang pasti ke derang akan bahagia.. derang pasti ke derang buat ikot kehendak sendrik ni sume akan mendatangkan hasil yg positip? derang ke yg cipta dunia derang sendrik?

semuga saye tak tergolong lam kalangan deorang2 ni yg dah tersesat jauh.. 
semoga derang sume mendengar luahan dan keluhan semua muslimin dan muslimat kat dunia ni yg minta mereka bertaubat dan berubah.. 

share bukan utk mengaibkan.. tetapi utk meluahkan perasaan terkilan.. 

3 comments:

  1. Masyaallah aku tgk pon aku sdri yg malu.. Derang xde rasa malu ke? Yg paderi yg kawin kan derang x malu ke?

    ReplyDelete
  2. meloyakan !!

    McNA

    ReplyDelete
  3. yg dah mmg sesat tu mmg dah takde rase.. tapi yg islam tu.. sedeh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails