Tuesday, November 29, 2011

tenang dan happy

yeay sudah tenang.. haha lambat giler saye tenang.. berbulan2 menanggung.. tapik skang sudah tenang..

saye happy tgk org kat situ da kawen.. tahniah..
saye tenang tgk org kat sana da tade kaitan ngan saye.. alhamdulillah..
saya bahagia tgk org kat sini dah bebas dr cengkaman saye.. congratez..
walopon saye tak sempat nak guna buldozer yg saye dah sewa tapi saye tetap happy.. :p


saye yakin mereka juga gembira.. yes.. i'm very2 positip.. that they are all happily ever after..

tak kire lah ape yg org2 buat dibelakang saye lepas ni.. saye rase saye takkan tergugat.. sbb sy ade segalanye.. i hav a great life.. perfect husband.. huge house (wah?).. flawless face skin (erk?).. haha.. tade ape nak dikesalkan dan tade ape nak ditakotkan.. come ribut or high water.. :p

bulan 11 ni merakamkan kebangkitan saye.. sbb this month mmg havoc gle bekerje.. mengejar CV, pangkat, darjat dan harta.. yes i agree, saye mmg tamak.. tamakkan pangkat dan kedudukan.. semata2.. hahaha

azam tahun lepas mmg takde satu pon tercapai.. dan tahun ni, sempena maal hijrah 1433, saye berazam nak fokus semata2 kepada kerja.. tade mende lain yg saye nak kejar kecuali kerjaya saye.. next year i'm sure i'll be the KP of MIROS.. eh, tinggi nye cecite.. :p bluek, bluek..

saye mendoakan kejayaan semua org..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails