Saturday, October 22, 2011

drilling lagi drilling lagi...

menyendiri lagi menyendiri lagi..disaat engkau meninggalkan diri ku..tak penah ada yang menghiasi diriku.. saat ku terbangun dr tidurku..

wahh layan dengar carta 30 hot fm.. dikala diri d tinggalkan sorang2 kat rumah sbb KKM ade tournament badminton kat KL.. nak ikotttt!!!!!!! tp kne tinggal..sobs..

abg sebelah umah.. abg zainal renovate rumah beliau.. tambah dapor belakang.. YEAY suka!! sbb ruang belakang umah saya akan ade dinding yg lengkap.. tq abg zainal dan isteri (ape name is3 die.. rase mcm lupa tnye ritu.. huks)

is3 abg zainal adalah menetap d melaka.. kate nye akan pindah dok kat sblh rumah ni pada dec ni.. lepas anak2 derang abes skolah semester ni.. wahh makin meriahla kejiranan aldina.. suka!!kalo tak setiap kali weken jek mesti sunyi sepi umah sblh ni sbb abg zainal akn balik melaka stiap minggu.. 

so aldina saye dari macam ni..........
akan jadik macam niiii.............

secara percuma tanpa bayaran.. weeee.. kalo ade duit lebih akan tuko awning kepada atap.. tadelah bising bile ujan menyimbah bumi dan rumah.. hihi.. boleh la jugak i tergedik2 tambah kabinet dapor.. wow!!! so exciting.. teruja!!!!!!

harap2 dinding tu siap esok.. sbb janjinye developer abg zainal akan buat dalam masa 2 ari jek sbb mesin basuh 11kg baru i yg mahal tu  ade kat luo tu jek.. seram plak kalo ilang.. huhu.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails