Sunday, September 4, 2011

diari raya

1st shawal - kat klang.. makan2 maaf2 tido..

2nd shawal - gerak balik ke kota tinggi.. singgah beraya kt muar.. umah kak ani kat serom 8 ngan umah mak tam kat simpang depan sikit tu..pastu ke tangkak g umah atok tam kat tepi jalan..
otw balik g sg mas umah mak metua abg emi..

3rd - masak sup tulang satu periok beso.. lepak2 umah tunggu org dtg.. pastu g sedili, mawai, kota tinggi, beraya..

4th - masak soto ayam pakai periok beso jugak.. lepak2 jugak tunggu org dtg.. nyah ngan famili arwah abah dtg.. pastu kemas2 gerak ke bandar mas g umah abg emi makan speggeti sedap gilos..
g umah yuszarril kat sg mas (bdk yg jmp kat dataran masjid putrajaya time bukak poser).. kebetulan along die adalah kawan angah dlu.. jejak kasih.. haha
smp2 umah pkol 9:30 g beraya umah jiran2 emak.. dapat 2 rumah jek pastu da tak larat..

5th - g berubat berurut mak ai macam nak mati rase.. balik mkn nasik lemak mak buat sedap giler pastu tgh ari sume malas masak gerak balik bangi.. jalan tak jem langsong.. sempat singgah the mines nak tgk wase nak tgk wayang tapi lambat sgt malas tunggu tak larat badan rase tak larat nak demam kesan urut..

sampai la d aldina pkol 9:30 mlm..

berat sebelum sahur d bulan ramadhan = 70.6kg
berat selepas bangun tido 5 hari syawal = 70.7 kg.. yes!! walopon makan banyak kali banyak2 tetap berat same.. yes!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails