Sunday, August 21, 2011

beraye kat selangor

ape perasaan ek beraye kat selangor.. kat kawasan2 tempat aku bekerje seharian.. d kala sume org balik kg.. d kala kawasan taman aldina sunyi sepi takde org..

mcm kat sydney plak beraye kat kawasan belajo seharian.. skang da keje mesti la di kawasan pekerjaan.. owh ape perasaan ek.. kalo kat sydney, we tried to find the suasana hari raya.. tapik kat selangor.. err nak carik suasana atau lari dr suasana jek lagik senang?

tak pat bayangkan..

tapi mungkin 2 ari sebelom raye atau malam raye aku akan bawak diri ke jalan tar.. pastu g down town.. mcm raye warga kota.. slagi kedai sume tak tutop aku akan berembun bersama org jual2.. mungkin.. mne lah tau leh masok majalah 3 ke.. kan.. mesti time tu KL lengang jek.. owh mungkin nikmat.. MUNGKIN..

kalo tak g shoping pon maybe boleh g tgk wayang final destination 5 in 3D.. hurm.. tade lah main masak2 malam raya.. tade acara anyam ketupat.. pagi raye pon makan ketupat plastik jek mcm yg slalu buat.. urm..

redha..

sesape yg same nasib.. nak dtg beraye di aldina raya pertama malam.. boleh la call..

Mode: redha sgt sgt..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails