Wednesday, November 3, 2010

ke kuala

segala senaman dan diet tak keruan sbb tekanan mingguan.. mungkin sbb side effect advance premature premenstrualization syndromanifestation.. haks alasan seorang perempuan biasa yang waras dan normal.. perasaan nak marah sume org yg tny pasal mcm2.. suara nak high pitch jek kalo menjawab soklan.. maka dok senyap jek kat umah tayah g mane2 (termasok g opis) amat lah diperlukan dan amat membantu.. haha

source: dpetik dr link2 kat gambo

slmt pengantin baru wat bul ngan wahida.. tetibe :p.. majlis yg gilang gemilang d hadiri d melaka last saturday.. makanan dan masakan sgt sedap.. kompang pkai plastik tabest sgt.. siap ade silat2 show sejam yg mne pengantin dah kelihatan lapo tgk bebudak2 ni besilat.. haha tapi yg paling masyuk dan mahal adalah gambo d bawah ni.. d petik guna kamera mahal milik pai.. dan si pemetik ofkos la diri ini..wee.. kameraman jemputan.. bagai!

semoga rumah tangga yg d bina teguh utuh bedirik dan ceria bahagia slalu hendak nyeh.. aminnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails